سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مورد خوب و مورد بد برای ازدواج

موارد ضروری یک ازدواج سالم که می توان روی آن سرمایه گذاری کنید:

 

  •     عشق / تعهد. در هسته اصلی خود ، عشق یک تصمیم است که به شخص دیگری متعهد شود. ...
  •     وفاداری جنسی. ...
  •     فروتنی ...
  •     صبر / بخشش. ...
  •     زمان. ...
  •     صداقت و اعتماد. ...
  •     ارتباطات ...
  •     از خودگذشتگی

 

آیا ازدواج از نظر مالی ارزش دارد؟

هزینه ها و فواید ازدواج. او خاطرنشان کرد: ... زوج های متاهل می توانند با تقسیم هزینه های خانه و وظایف خانه پس انداز کنند. علاوه بر این ، زوجین از مزایای زیادی برخوردار می شوند که افراد مجرد در مورد بیمه ، بازنشستگی و مالیات از آن بهره مند نمی شوند. با این حال ، متاهل بودن برخی از هزینه های مالی را نیز به همراه دارد.

چرا ازدواج بیش از حد ارزش دارد؟

از بسیاری جهات بیش از حد ارزیابی می شود. 1. ازدواج برابر با خوشبختی نیست. برای افرادی که آرزو دارند ازدواج کنند ، از همان کودکی برای انجام این کار شستشو می کردند ، ممکن است در این توهم زندگی کنند که ازدواج همه چیز را برطرف می کند و همه چیز را کامل می کند ، اما این درست نیست.

برخی از معایب ازدواج چیست؟

پاسخ: از معایب ازدواج می توان به محدودیت آزادی شخصی در اثر سازش مداوم با شریک زندگی خود اشاره کرد. با گذشت زمان از یکدیگر دلزده شدن؛ مجبور به برخورد با قوانین استرس و هزینه مراسم عروسی ؛ و اگر اشتباه کنید هزینه کلان طلاق


 مورد خوب و مورد بد برای ازدواج

موارد مهم در ازدواج چیست؟

فاکتورهای زیادی وجود دارد که به یک ازدواج / رابطه رضایت بخش کمک می کند مانند: عشق ، تعهد ، اعتماد ، زمان ، توجه ، ارتباطات خوب شامل گوش دادن ، مشارکت ، تحمل ، صبر ، صراحت ، صداقت ، احترام ، اشتراک ، توجه ، سخاوت ، تمایل / توانایی سازش ، سازنده

 

رمز رابطه خوشبخت چیست؟

عشق: واقعاً مهم است

یک رابطه دوست داشتنی می تواند واحدی در اوقات نامشخص باشد ، اما پرورش آن مستلزم توجه ، صداقت ، صراحت ، آسیب پذیری و قدردانی است.

 

آیا ازدواج یک دستاورد است؟

ازدواج موفق یک موفقیت است اما ازدواج با کسی اینگونه نیست. یک ازدواج سالها توسط دو نفر کار می شود. آنها شادی ها و غم ها را در اختیار دارند ، کودکان را تقسیم می کنند و آنچه را که به آن اعتقاد دارند مشترک هستند - و همه اینها تلاش و تعهد و سازش را می طلبد و از این رو ، یک شاهکار شایسته می شود.

 ویژگی ها ازدواج خوب

 

  •     محبت او به شما محبتی را که به عنوان همسرش سزاوار آن هستید ، به شما می دهد. ...
  •     استقلال. ...
  •     رهبری. ...
  •     وفاداری ...
  •     عشق به خود ...
  •     اعتماد کنید ...
  •     دانش ...
  •     راستی

 

مورد خوب مردانه:


داشتن رشد اجتماعی متوسط به بالا، تا حدی شرایط اشتغال و درآمد، سن حدود 25 سال. (البته این نظر من است.) کسی که بند نافش را از پدر و مادر بریده و استقلال داشته باشد. به بهانه احترام، از پدر و مادر اطاعت بی چون و چرا نداشته باشد. کمی از محل خودش بیرون آمده باشد و تجربه زندگی داشته باشد.

مورد خوب زنانه:


از عالم دخترانگی فاصله گرفته باشد. به جای امیدهای وهمی و خیالی، امیدهای واقعی داشته باشد. تا حدی استقلال اقتصادی و اجتماعی داشته باشد. دخترهایی که خیلی استقلال فردی دارند، سازگاری زناشویی با آنها آسان نیست.
چه کسی فرد مناسب ازدواج است؟
مهم این است که فردی که با او ازدواج می کنید شخصی باشد که درمورد رابطه جنسی و محبت با خواسته ها و نیازهای شما مطابقت داشته و موافق باشد. شما می دانید که اگر همسر آینده شما نه تنها با کلمات گفته شده بلکه با اعمال محبت آمیز همسر آینده خود بگوید که با یک فرد مناسب ازدواج می کنید.


ویژگی همسر بد


    او نسبت به شما حسود و یا مالک است. در ابتدای رابطه ، این رابطه اغلب به عنوان محافظتی یا نشانه ای از عشق اشتباه گرفته می شود. ...
    او پست و بی پروا است. برگردید و علائمی را که به شما دادیم بخوانید تا در تعیین مورد خوب و مورد بد برای ازدواج یا اینکه آیا شما در یک رابطه سالم هستید یا خیر ، کمک کند. ...
    او بی روح است. و کسل کننده

 

علائم همسر بد چیست؟

نشانه  همسر بد

  1.     او سعی می کند همه شما را برای خودش نگه دارد. ...
  2.     او احترام شما را نمی خواهد. ...
  3.     او می خواهد شما احساس خوشبختی کنید / همیشه خوب باشید. ...
  4.     او غیر از شما هیچ علاقه ای در زندگی ندارد. ...
  5.     او منتظر عکس العمل واقعی نیست. ...
  6.     او از تلاش های شما برای نشان دادن عشق و پشتیبانی قدردانی نمی کند. ...
  7.     داستان او در مورد خودش می مکد.

همسر بد چیست؟

 یکی از ویژگیهای اصلی همسر بد ، همسری است که به شریک زندگی خود احترام نگذارد. وی اظهار داشت که این نوع زنان ممکن است کاملاً بد دهن باشند یا غالباً با شوهرشان بی احترامی کنند.